Photobucket

Tuesday, July 12, 2011

skema3...

hye peeps ~_~
(pakai ayat skema)
sudah sekian lama saya tidak mengemaskini blog saya ini...
berapa lama itu saya tidak pasti...
yang pasti agak lama juga lah...
tidak ada benda yang menarik ingin saya kongsikan disini
saja untuk mengemaskini macam saya taip ayat dekat atas....
nanti orang ingat saya telah tidak main blog lah pula kan...

sekarang hidup saya menjadi semakin tidak terurus...
kenapa tidak terurus?
itu saya sahaja yang tahu baik.

niat dihati saya ingin mengubahkan haluan hidup saya ini agar menjadi terurus tetapi...
saya tidak tahu hendak mula dari mana...

dengan ini,saya ingin istiharkan bahawa saya mahu menguruskan diri saya dahulu
sebelum
saya menjadi lebih padah lagi...

yang penting...
saya tetap ceria dihati dan senyum-senyum selalu...


~|~
mick

No comments:

Post a Comment