Photobucket

Thursday, January 17, 2013

Addicted to malay's drama

Assalamualaikum WBT
hye peeps

hurmmm dunno how to start but....
okay actually i dont have any interested story i would like to share cuma..
terase nak menggatal pulak nak belogging malam2 buta nie
(baru jam 11.18pm pon)

owh yeahh sound funny if i share bout this

IM SO ADDICTED NOW WITH SETIA HUJUNG NYAWA
*okay tutup muka malu* kuikuikui

hey aku peduli apa biaq la org nak cakap aku ni tak boley bla jantan nak layan ceghita camtu
hellooooo...
taste masing2 kannn
minat masing2 kannn
so who care!!!

u all know what,...citer ni very sweet...
(arghh sudaa aku nak berjiwang karat la pulak oiii)

ape dia??? tak tau citer ni???
owh kemon laa takkan taktau kot...
femes laa citer ni tahap kefemesan mak jemah..hahaa
*mencap_p la pulak aku kan*

ni haa kalo taktau...

haaa...ni dia punye cover drama
dah tau tak???

okay ni laa hero heroin citer nie..
comey takkk???
oppsss yg heroin dia la aku tanye bukan hero dia!!!
aishhhhh....
pelakon baru dorang nie...
tapi not bad laa dorang belakon...
(dun simply judge okay)

okat tu jelaa aku nak sharing sharing kat sini..
saje taknak kasi blog aku ni berhabuk balik
tak pasal2 lipas berumah pulak kat blog aku nih

ok tanx for reading even just go thru
(pliz dun bother bout tulisan)

Wassalam

mick
~!~

No comments:

Post a Comment